Small Cute Grey Red Outline Pointer
Hey! Welcome to my online diary.

Follow me:
Twitter: @sabbynina
Tumblr: Flightless Bird
»love ♥
Sunday, April 22, 2012

semalam mama main masak masak dengan kawan kawan dia. depa nak belajar Sheperd's Pie mama. tapi depa bawak laa makanan makanan. macam biasa laa depa nii.

pagi tu time kelas tutorial, aku keluar awal. keluar pusing pusing dengan Epi. taktau kata petang tu boleh jumpa lagi. hahaa. Nel tak boleh mai, so aku ajak Haz. Epi mai dengan Iwan and Naan. disebabkan kami tidak diperlukan di dapur, kami duk menyembang ja laa. sofa dalam rumah aku diangkut pergi =..= so, depa duk depan sat. then p duk kat buaian luar tu.




Epi: Nina ada buat kat Epi macam ni? TAK ADAA! haha
Me: takmau buat pun =..=
Iwan: Nina mesti jeleskan Iwan buat kat Epi macam ni?
Me: tak puunnn! =..= **dalam hati, "ada laa sikit"**

dalam pukul 6 macam tu masuk makan. yang best bila Epi masuk ja, Aunty Sal cakap "weeiiii muka sebijik macam Radhi OAG!" I was like "FUUUUUUUUCKKKKKKKKK!"

lepas tu, depa makan kat depan. sofa tadak, duk atas lantai aa. guna meja kecik. haha comel _|_

time aku duk buat air, Uncle Allan mai. dia tanya "boyfriend hang yang mana satu? mai nak p gempaq tengok" hahahaha. I told him yang pakai baju tangan panjang tu. 

dia pun p laa duk depan tu menyembang dengan depa. Uncle Allan dengan daddy kan budak KSAH dulu. so, depa banyak soal Naan aa. silap Naan p pakai baju KSAH. hahaha.

then Uncle Allen menanya soalan soalan cepu emas. hahaha

UA: sehari berapa ringgit hang habis SMS nina? 
him: RM1
**daddy dengan Uncle Allan gelak! aku pun gelak actually. hahaa**
UA: nampak sangat hang tak ikhlas. atleast RM 5 hang habis sehari.

then yang aku ingat, dia kata "kalau hang tinggal nina, siap hang, aku kepak kepak badan hang". OMG, hahaha ada berani? daddy duk tepi tu senyum ja. hahaha



okay, motive disini is: Uncle Allan is my second fader (father). haha. so, I have two gangster-but-loving fathers. #KAUADE?




Photobucket
trash talked @ 6:40 PM