Small Cute Grey Red Outline Pointer
Hey! Welcome to my online diary.

Follow me:
Twitter: @sabbynina
Tumblr: Flightless Bird
»Teacher's Day #1
Thursday, May 17, 2012

okiaaqq, tak mau cerita panjang panjang. hahaha. 

Teacher's Day :)

ada jamuan makan kecil kecilan. so, kelas lain busy collecting money nak beli makanan segalabagai, kelas aku buat Potluck. semua bawak sorang sikit. aku rasa, macam tu lagi berkat :') 

aku macam biasa, tepung gula dan telur adalah kepakaranku. haha so, aku buat chocolate cake. new recipe wei. I mean, aku first time buat guna recipe tu. last minute punya hal. haha. nasib baik jadi and everyone loved it. ONE THING THOU', aku tak sempat rasa kek aku sendiri! -.- semua pakat kata 'sedap sedap', I just smiled and dalam hati I was like 'whatthehell does it taste like?!' -.-

ni kad jemputan mai makan kat kelas untuk cikgu cikgu :)


yang atas tu untuk lekat kat kelas.

ni cake aku. :) DON'T JUDGE THE CAKE BY ITS ICING~


before decorating. *honestly, I prefer it looks like this :)

to be continued...


Photobucket
trash talked @ 9:05 PM