Small Cute Grey Red Outline Pointer
Hey! Welcome to my online diary.

Follow me:
Twitter: @sabbynina
Tumblr: Flightless Bird
»dinner
Wednesday, May 23, 2012

malam 18th May haritu, ada dinner. tokmama dengan kawan kawan dia buat untuk Persatuan Bekas Guru dan Pelajar SMK Sultanah Bahiyah. aku p aa. haha



last minute, mama kata ajak laa Nel atau Haz. Nel ada kenduri makcik dia esok tu, so busy. Haz boleh laa. petang tu last minute shopping kot. aku cari kasut, dia cari tudung. aiee. kalut. hahaha.

malam tu pulak, aku dengan baju tak berapa nak menutup aurat, dengan make up, sampai sampai masuk toilet make up sebab aku tak sempat nak make up kat rumah. keluar toilet jumpa Clariena. tau dah dia nak perform malam tu. \suara dia macam Jaclyn Victor wei!/. naik naik atas, memang sungguh depa perform. anyway, long story short: Pengetua, PK HEM, PK Ko, Cikgu Sarimah, Cikgu Razalana, ADA! hahaa. Teacher Zanifa and Teacher Fariza pun ada sebab depa in charge of the budak budak yang perform tu. 

then ada part LADIES ON THE DANCE FLOOR or something. hahaa, sakan kot kami menari dengan budak budak sekolah. tapi pukul 11 depa balik dah. teqa nak balik tu, dan lagi naik stage sebab lagu Boley Chuwriya tu. hahaha. lawak sangat dah tuu -.- then balik dalam pukul 12 macam tu. 

nahh pictures. taken from anis and kawan kawan mama :)

geng Bollywood sekolah I. haha

budak budak ni dari mana tah, tapi depa menari (gelek) SAKAN GILA! hahaha, suka tengok depa ni. COMEII!

ni budak sekolah aku jugak, budak ni baru Form 1. tapi suara dia HEBATS! and aku taktau nama dia, kami panggil 'budak Rumour Has It' ja. sebab dia nyanyi lagu tuu. 

The Tiga Soqa.
depa nyanyi lagu Beribu Sesalan from Tiga Suara.
from the left, Clair Teacher Zanifa and Juny.

they won Best Dress. ibu Epi is second from the left.

we won Cutest Girl! hahahhahaha

momma :)


finally, COLLECTING BALLOONS! hahaha

okayy, tuu jerrrr. BYEEE!







Photobucket
trash talked @ 10:57 PM