Small Cute Grey Red Outline Pointer
Hey! Welcome to my online diary.

Follow me:
Twitter: @sabbynina
Tumblr: Flightless Bird
»I is sad. VERY!
Monday, March 11, 2013

hey peeps. Assalamualaikum and anyeoongg :)

I started working about 2 months ago. at first okay la. tapi lama lama, macam sedih je. cuti sehari ja, kerja 6 hari seminggu. kalau tidak dulu cuti hari sabtu, now tukar isnin. hmm dih dih. dah la tuu, aku probably kerja sampai bulan 6 or 8. this is more sad! the saddest part is aku dah jarang onling, hanging out with friends and family. the saddest of the saddest part is kalau mintak cuti, TOLAK GAJI!!! fishcake!

gila la macam ni punya sedih. hm hmm. aku kerja sebab nak duit, nak spend duit. tapi... duit aku habis tang makan ja. then beli barang keperluan sikit sikit. dah jarang dah nak mintak duit kat parents. unless kalau duit aku dah habis. tu pun dapat gaji aku bayar balik and bagi sikit duit kat daddy. daddy kan tak kerja, it's the least I can do lepas dia tolong hantar p balik kerja apa semua. mama pulak aku tolong dengan kemas rumah.

haaa, ni aku nak bebai sat. dah la rumah ni aku dengan mama ja yang kemas. aku cuti sehari ja. mama cuti jumaat sabtu. aku rasa macam lepas aku kemas pun tak ada effect. hmm. sedih aa. aku bukannya rajin sangat. tapi aku balik kerja lewat. adik adik aku ni pun sila la faham. hm.

duit aku sekarang tengah save nak beli phone baru. tapi nampak gaya macam lambat lagi ja. nak beli tu nak beli ni. tu tak kira duit yang nak spend enjoy dgn kawan kawan or family. ishhhh! nak teriaknya!

hmm sorry kerana membebai kat sini. eehhh wait, Im not sorry, I take it back. this is my blog. suka hati laki bini mak datin aku punya hati la aku nak buat apa pun. 


KBYE!

Photobucket
trash talked @ 11:01 AM